4.5.10

Transfer Dosyası - Nr.2 Danny Shittu & Kayseri'nin Premier Lig Kumarı


Kayserispor gündeme yine Premier Lig'den futbolcu getirerek geldi. Ülkemize üst seviye liglerden oyuncuların gelmesi dikkat çekici ama "sevindirici" mi ? Kayserispor'un bu zamana kadar yaptığı transferlere göz atmak aslında bu sorunun cevabını açık açık veriyor. Premier Lig'den gelen oyuncuların tamamı o sezon takımlarında yer bulmakta sıkıntı çekmiş hatta kendi taraftarlarının gönderilmesi için mücadele ettiği oyunculardan oluşuyor. İlk örnek büyük umutlarla gelen ve ligimizde sadece Fenerbahçe maçıyla ve taklalarıyla hatırlanan Julius Aghahowa ; Kayseri'ye geldiği sezon Wigan'da 14 maça çıkan fakat bu maçların hiçbirinde 90dk. sahada kalamamış,gol atamamış,asist yapamamış ayrıca kaçırdıkları sebebi ile İngilterede espri konusu olmuş bir oyuncuydu. Diğer bir örnek meşhur Olembe ; Wigan'da 8 maç gol yok asist yok ortalama 27 dk. süre ve 90 dk. tamamlayamayan bir oyuncuyken geldi Kayserispor'a aynı şekilde de gitti.Bir başka örnek Mısırlı Shawky ; Middlesboro takımında koca sezonda sadece 6 maç, gol yok asist yok yine 90 dk. tamamlayamamış olarak Kayseri'nin yolunu tuttu sezon sonu gönderilmesi muhtemel. Son örnek Bolton'dan Danny Shittu ; bu sezon Bolton takımıyla daha maça çıkmadan ülkemize adım atacakTüm bu futbolcuları transfer etmek adeta kumar oynamak gibi ve maalesef Kayseri cephesi acemi oyuncu konumunda.
Şahsi düşüncem Kayserispor'un tüm sezonunu yokları oynayarak geçirmiş şanlı(!) Premier Lig oyuncuları yerine; takımında düzenli forma giymiş genç,ucuz,ileride bonservis bedeli alınabilecek oyunculara yönelmesi halinde Türk futbolunda bir kademe daha atlayacağı yönünde...

Hiç yorum yok: