22 Mayıs finaline ilk bileti Bayern kaptı.Olic'in hattrick yaptığı maçı Hamit'te güzel bir asistle tamamladı.Galacticos için yetersiz bulunan Robben ilk yılından almanlar için baş kahraman konumunda. Lyon'un işi daha 2. dakikada Cris'in hatası ile bitiyordu ama genç Müller altıpastan kaleyi ıskalayınca iş Şampiyonlar liginde gol sayısını 8 e çıkartan Olic'e kaldı.Lyon daha önce 2.turda Real Madrid'e ; çeyrek finalde de Bordeaux'a karşı ilk maçlarıdan avantajlı dönmüş rövanşlarda kontrollü oynuyor, rakibinin risk almasını bekleyip kontralarla topu kanatlarda ki hızlı adamlarına taşıyarak gol bulmaya çalışıyordu.Fakat bu sefer golü bulması gereken tarafın kendileri olması,rakibin bu sezon şampiyonlar liginde deplasmanlarda oynadığı 6 maçta 15 gol(ort2,5) atmış olması yetmezmiş gibi stoperde ki Cris & Boumsong ikilisinin maç boyunca yaptığı hatalarda eklenince Bayern zaferi zaten kaçınılmaz hale gelmişti.
İtalya'da ki maç 3-1 bitince heyecan seviyesi ikiye katlanan maçta Mourinho'nun ilk maçta ki skoru düşünüp kapanacağını hiç sanmıyorum.Barcelona sahasında mutlaka gol bulacaktır dolayısı ile bu maçta sonucu belirleyici olacak Inter'in ofansif performansı olacaktır,özellikle Puyol'un cezalı,Iniesta'nın da sakat olması zaten final için başlı başına bir fırsat ; madalyonun diğer tarafında ise Inter'in deplasman performansı oldukça düşündürücü.(ligde son 8 deplasmandan sadece 1 galibiyet alabildiler)
İlk maçta takımların dizilişleri yukarıda ki gibiydi...(Cezalı Puyol/G.Milito) Özellikle Maicon&Eto'o ikilisinin bulunduğu Inter'in sağından tehlikeler yaşayan Barcelona'nın yediği 3 golünde bu kanattan hazırlanmış olması; İtalyada ki karşılaşmada takıma ayak uyduramamakla kalmayıp, takımın pas ritmini ve stilini de bozan Ibra'nın yerine El Classicoda olduğu gibi Messi'nin kaydırılması,iyileşen Abidal'in sol bekte,son dönemlerde ofans gücüyle dikkat çeken defans oyuncusu Maxwell'i de sol önde oynatırsa Barcelona'nın işinin kolaylaşacağını düşünüyorum.
Not.Şablonda bulunan fubolculardan karma 11 yapsam Barcelona'dan takımıma sadece Messi ve Xavi girer.