Haftanın en iyi takımı : Manchester United bu hafta oynadığı ve tamamen üstünlüğün kendilerinde olduğu Totenham gibi zorlu bir maçı 3-0 gibi kolay bir skorla geçti. Tüm oyun planlarını De Gea'nın hata yapmasına bağlamış olan Tottenham'ın istediği bir kez oldu fakat bu seferde direğe takıldılar.Sonrasında konsantrasyonu kaybolmuş defans karşısına Giggs , Chicharito , Park gibi oyuncuların taze kan olarak oyuna girmesi maçı koparttı son 10 dakikada 3 net gol kaçıran Manu sonunda Rooney'in çimlenmiş kafasıyla golü buldu.Bu arada Cleverley de yeni Scholes olacağının sinyalini verdi.
Haftanın bireysel performansı : Takımının 2-0 kazandığı maçta 1 gol,1asistle skoru değiştiren isim oldu ; Wellbeck'le kapıştılar bu hafta ama sonuçta Manu da oynamakla Wolves 'ta oynamak arasında fark olduğundan bir adım öne çıktı bu haftanın yıldızı Matthew Jarvis.
Haftanın hayal kırıklığı yaratan takımı : Arsenal hiç kuşkusuz kendi evinde Liverpool'a hemde hiç varlık gösteremeyerek hayal kırıklığı ödülünü kaptı. Düşünün ki bu takımda hala Samir Nasri oynuyor o da gidince Arsene Wenger'in vay haline diyoruz ..