23.8.11


Ve Samir Nasri Manchester City'de ; Arsenal resmi siteden duyurmuş. Şimdi Wenger'in satmayacağız açıklamaları , küçük takıma dönüşüyoruz uyarılarına rağmen Nasri gitti bakalım neler olacak izleyip görelim.

Hiç yorum yok: