Dünkü maçta belli oldu ki avrupaya (ada hariç) taraftarlık kültürünü hatta daha ötesi olan "ultra"lığı öğreten italyanlar her maç 3 gol atsa da Balotelli'yi asla affetmicekler. Balotelli;'ye faul yapan romalıları alkışladılar , top Balotelli de iken ıslıkladılar , Totti'nin insanlık dışı tekmesine bile alkış tuttuar artık sezon sonunda da kapının önüne koydururlar.
Geçen sezon tüm kupaları toplamasından sonra bir başkası da aynı başarıyı tekrarlayana kadar en iyisi Guardiola diyen Mourinho için bu biiirr... %90 şampiyonlukla ikileyecek olan portekizli bakalım 3te3 yapıp ego patlaması nasıl olur tüm dünyaya gösterme şansı bulacak mı ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder