Tamam mutlaka her idmanda tartışma olur da neden vurdun Arda?
Galatasaray kulübunun kaptanı fevri haraketler yapmamalı,otokontrolünü kaybetmemelidir.Geçen haftanın konusu olan ;taraftar desteklediği takımın kaptanına, topçusuna maç başından sonuna kadar tepki gösterir mi ? (Ki mantıklı olan o formayı topçuya vermeye devam edenlere gösterilmesidir) İşte o kaptan kendi takım arkadışını yumrukladı bugün üstelik kendi ağzından da dediği gibi her idmanda olabilecek ufak gerginliklerden dolayı.Benim fikrim Galatasaray Arda'yı hala para ediyorken satmalı , artık baskıya karşı koyamadığı bir gerçek hem saha içi hem saha dışı olumsuz haraketler başgöstermeye de başladı.Galatasaraylı olmayan büyük bir kitlenin sempatisi yavaş yavaş yok oluyor.
Bu arada Arda Turan son 7 karşılaşmada da gol atamayarak bazı sinyalleri zaten veriyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder