14.4.10

Aşı Tutmadı


Man Utd'a geldiği günden bugüne kadar eski günlerini aratır olmuştu ama bu kadar etkisiz kalmasını beklememiştim. Sezon sonu gideceğini kendisi de kestiriyor olmalı ; tamam zaten çok koşan , defansına yardımcı olan ya da karşı defansı yıpratan fiziği güçlü bir oyuncu değil Berbatov ama tekniği , aklı -o topu ayağına aldığında atacağı pası çoktan düşünmüş olan-ve şık bitirici şutları ona 31milyon poundluk ödeme yaptırmıştı.Anlaşılan bu tarz adamların üst düzey performans göstermesi için oyunun merkezine yerleştirilmesi gerekiyor ki bırakın Man Utd artık orta sınıf takımlarda bile böyle birşeye kalkışılmıyor.(Sanırım şampiyonlar ligi kalifiyesinde bir tek Fenerbahçe kaldı Alex'e bağımlı.) Ibrahimoviç'i ele alalım İnter'de oyun üstüne kurulmaktayken gösterdiği şahane performansı Barcelona'da gösteremiyor çünkü sistem topu o kadar ayağında tutmasına, alıp dripling denemesine müsade etmiyor.Berbatov kendisine bağımlı olacak bir takıma bu yaz aylarında transfer olur ; Premier Lig de aklıma nedense yine Tottenham geliyor.

Not. Zamanında Berbatov'un rahip olan ve şeytan çıkarmakla meşhur amcası lakabı kırmızı şeytanlar olan Man Utd'a transferini hiç onaylamamıştı....

Hiç yorum yok: